lördag 26 februari 2011

Amningen

Vi har varit hemma sen åtta tiden ungefär, men vi har plockat lite och nattat snuttan. Hon var så trött när vi kom hem, för hon sov nästan ingenting på hela dagen. Det var så mycket att titta på så hon skrek såfort vi la ner henne i vagnen, förutom de små stunder hon sov. Bröstet har inte gjort henne nöjd idag, och inte igår heller. Jag blir riktigt ledsen ifall mjölken börjar sina. Kan den göra det bara sådär? Någon som vet? Jag som vill amma henne till att hon är iallafall 5 månader.. Suck.

Dagen har gått fort, men ändå inte på något sätt. Vi har ätit lunch, middag och fikat däremellan. Jag köpte lite pyssel till Olines album, vi köpte 5 olika "dregglisar", haklappar, en sovpåse, en skötväska och lite småsaker till skötbordet och sådär. Det känns bra!

Nu är även jag väldigt trött, så jag borde egentligen sova medan jag kan! SOV GOTT

1 kommentar:

  1. Den kan sina ur när som helt, men då gäller det för dig att du pumpar och ammar henne typ HELA tiden, ja jag vet de är skit jobbigt. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!