onsdag 16 februari 2011

Myser

Jag sitter i fåtöljen och tittar på film och på datorn med henne liggandes på min mage. Det är så otroligt mysigt att känna hennes andetag och lukta på hennes lilla huvud... Världens gosigaste lilla tjej!
Tänk att hon är min dotter. Hur kan någonting jag skapat vara så vackert?
Kärleken till sitt barn går ej att beskriva i ord utan bara kännas.. Det är klart man kan försöka förklara hur mycket man älskar sina barn, men det är lättare att förstå när man fått egna barn.

Det är rätt många som går in här och läser varje dag. Kan ni inte lämna en kommentar om vilka ni är? Har ni barn?

1 kommentar:

  1. Tjingeling! Jag läser och har ju lilla Filippa som ni träffat :D
    Jo, i morgon så är ju massagen klockan 13, men jag, Rebecca, Rebecca, Annelie och Sanna ska ses redan klockan 10.30 som vanligt. Eller egentligen redan 9.30 då Annelies tåg kommer och är det inte svnkallt så ska vi ta ett varv runt Lillfjärden. Häng på om du har lust :) Kram / Frida

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!