torsdag 24 februari 2011

Segt

Det har blivit en väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna, speciellt igår då jag inte skrev ett enda inlägg. Men vi har varit förkylda och verkligen inte haft lust att skriva! Men nu hoppas jag att vi är på benen igen.

Inte mycket hände igår! Hon sov fem timmar innan första amningen iallafall, men inatt så var det tillbaka på 3. Vi var ner på stan en snabbis, igår, för att träffa mamma "mormor" och fika lite. Oline sov sig igenom hela dagen, så jag kunde lugnt handla lite mat och gå en sväng på Lindex innan vi gick hem. Hittade inget, men jag letade som en galning efter en rosa heldress som jag sett förut. Får titta på lördag när vi ska till Sundsvall!
Idag ska vi till Frida och Elai, mysa och äta god lunch. Pappan är på jobbet, och kommer inte hem förrän halv sju ikväll så då passa vi på att ta bilen och åka iväg.

Jag ska försöka uppdatera hos Frida och kanske tillåme få lägga in ett kort på fina Elai.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!