tisdag 22 mars 2011

Älskade du

Vi kom hem från stan, för ett par timmar sedan. Men jag har haft fullt upp med att plocka ihop och natta snuttan. Nu sover hon sen en timme tillbaka och vi får se ifall hon håller de nya rutinerna med 6-7 timmars sömn innan det är dags för mat.

Idag var vi som sagt och träffade mamma/mormor på stan, men även min mormor och min syster var med. Det var väldigt trevligt, och vi lunchade och tittade i affärer. Jag köpte en till nappflaska till Oline, i storleken större än den vi redan har, men inget mer. Pengarna finns inte i överflöd såhär några dagar innan föräldrapenning. Men vad gör det? Jag mår lika bra ändå. Så fort jag känner mig lite nere, eller ledsen av någon anledning så räcker det med att jag tittar på min underbart vackra dotter, och då är min värld komplett igen. Hon är så älskad, så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!