måndag 14 mars 2011

Det bästa till den bästa

Idag har vi som sagt träffat mamma/mormor för en fika i stan. Innan det så var jag och Emil på Hudiksvalls Bostäder, eftersom vi ska skriva över lägenheten på mig. Just nu står den på båda oss! Sen var jag iväg för att köpa skrädmjöl som jag ska göra gröt av till snuttan. Jag vill ge henne det bästa och då känns inte "industri-gröt" som det optimala.

Medan jag och Amadeus var på kurs så hälsade Oline på sin farmor och hade en väldigt trevlig stund fick jag höra! Knappt en timmes sömn för henne under hela dagen så hon slocknade som vanligt vid halv tio nu ikväll. Jag hoppas att hon sover lika bra även denna natt, för jag ligger nämligen redan i sängen och ska passa på ifall hon sover länge.

Jo, vi var förbi amningsmottagningen idag och jag fick massa råd om hur jag ska göra för att kunna fortsätta amma. Att sluta amma är en mardröm för mig!

Nä godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!