lördag 26 mars 2011

Ensam hemma - check!

De senaste dagarna har varit lite konstiga, vet ej varför, men nu är allt som vanligt igen. Jag har knappt suttit vid datorn och har känt mig jätte knepig. Men men, så är det ibland..

Det vart ingen tripp till Mandy och hennes Hugo i onsdags, då jag inte vet vart min bilnyckel är. Fortfarande har jag inte hittat den, men jag har som tur är en extranyckel hemma hos mamma.

Igår var det mammagrupp som vanligt på fredagar, men jag kände att jag inte orkade gå ner pågrund av de senaste dagarna, så vi gick endast ner och handlade lite mat och sen direkt hem igen. Jag satte kameran i hallen och filmade tiden vi var borta, just för att se hur Amadeus verkligen tog att vi var borta. Han har ju, som vissa vet, haft lite svårt att bli lämnad ensam, men det har blivit bättre och igår blev jag mäkta imponerad av honom. Han låg i princip och sov hela tiden vi var borta och det känns riktigt skönt. Då kan jag och Oline göra lite vad vi vill utan att känna att vi lämnar honom i sticket.

Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!