lördag 12 mars 2011

Kräver tid

Oline har någon period just nu som gör att jag inte har tid till annat, till exempel bloggen. Hon kräven nästan all min vakna tid, och har svårt för att somna. Den började för 3 dagar sen, och har hållt i sig sen dess. Men som allt annat.. Det går över!

Idag har vi varit på stan. Vi träffade Rebecca W för fika och sen var vi smakråd åt Christian, hennes gudfar. Oline var jätte trött, då hon somnade som hon brukar vid halv elva, när vi var påväg ner, men sen vaknade såfort vagnen stannade. Men påväg hem somnade hon igen.. men nu är hon vaken. Ha ha! Vilken röra.

Ikväll ska vi bara mysa jag och min dotter, och vår lilla hund såklart. Har tänkt att vi ska se Melodifestivalen och äta lite godis. Ja, jag då, inte Oline.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!