tisdag 29 mars 2011

Kyrkis

Jag hittade världens sötaste klänning, body och strrumpbyxor igår på Kapp Ahl. Åh, vad glad jag är och vad fin hon kommer att vara på dopet! Eller ja, efter dopet.
Jag har inte hunnit knäppa nån bild ännu men jag ska göra det.

Idag har vi varit på Kyrkis och sjungit, fikat och lekt. Mycket uppskattat av Oline. Jag tog med hennes Bumbo idag, och den underlättade många stunder. Jag är glad att jag köpte den, måste jag säga.

Vi gick direkt hem efter Kyrkis och jag passade på att slappa i soffan och titta på film, medan snuttan sov kvar i vagnen ute på balkongen. Jag vet inte vad det är, men jag har varit så trött hela dagen..

Nä, nu ska jag se ifall min cheesecake är klar. I'm addicted i suppose.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!