onsdag 2 mars 2011

Spotify

Vi har haft fullt upp här hemma idag. Emil och hans band har spelat in reklam till Spotify för deras singel, som har släppts nyligen. Så jag har inte haft tillgång till datorn förrän nu.

Nu är det lugnt här hemma igen. Pappan har åkt till jobbet och jag och Oline slappar framför tven. Eller, ja.. Oline tittar, jag sitter vid datorn istället. Riktigt familjemys.. ha ha!
Hon sov 5 timmar innan första amningen inatt, riktigt skönt. Men sen var det tillbaka på 2 timmar och sen somnade hon inte förrän vid 7.. Men jag är så van vid det här laget, att jag inte ens tycker att det är jobbigt längre. När hon börjar sova längre stunder och bättre på nätterna så kommer jag förmodligen vakna flera gånger ändå.

1 kommentar:

  1. Kul att se att Oline vuxit så mycket sen sist och lärt sig nya saker! När jag kommer hem nästa gång har hon garanterat lärt sig cykla också! :)

    /Eken

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!