torsdag 3 mars 2011

Tre olika skrik

Nu har vi varit hemma ett tag. Vaccinationen gick bra, även fast jag tyckte att det var riktigt jobbigt att se henne så ledsen. Hon har tre olika "skrik", ett när hon är hungrig, ett annat när hon vill ha närhet och ett tredje när hon är trött. Men så hon grät idag har jag aldrig hört henne göra.. fy.Det var verkligen så att man hörde att det gjorde ont när de sprutade in vaccinet. Men det gick över på en liten stund då hon fick mat.

Än så länge har jag inte märkt något annorlunda med henne, så jag hoppas innerligt att hon slipper febern och annat tråkigt. Imorgon är det ju mammagrupp igen, så jag vill ha en pigg och kry bebis med mig då.

Ikväll ska Olines moster vara här med oss och mysa och laga mat. Det är skönt ifall snuttan skulle få för sig att reagera på vaccinet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!