tisdag 12 april 2011

Barnvagnar..

Nu ska jag alldeles strax lägga ner skruttan i den "riktiga" barnvagnen och börja traska ner mot stan.
Vi har en vagn som vi alltid använder och har köpt själv innan Oline kom till världen, men sen har vi en "extra-vagn" vi fått låna av min faster, som vi har inne i lägenheten och ute på balkongen.. Då det inte finns nån hiss i mitt trapphus så känns det väldigt skönt att kunna ha två vagnar.

Den dagen Oline får ett syskon vill jag ha samma märke på barnvagnen som jag har nu. Vi köpte en trehjulig Urban Jungle, brun liggdel och grön sittdel. Otroligt sköna att köra, och smidiga då man är i trånga utrymmen. I vintras då det var så mycket snö gick det utmärkt att köra ändå, då det går att låsa fast framhjulet. Ifall det blir ett syskon tätt så vill jag ha en syskonvagn i samma modell.

Nu - kyrkis.

1 kommentar:

  1. hej! vi har tänkt att köpa den me, Urban Jungle! bra att höra att den är bra! vi ska köpa den i canada. det är typ halv priset om man jämför med sverige! och jag är ju lite snål så :)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!