torsdag 14 april 2011

Städa

Vi gick upp som vanligt vid sju imorse. Oline vaknade lite tidigare, men vi låg kvar ett tag helt enligt mammans önskan. Snuttan sover ute i vagnen nu, hon visade tydligt att hon inte riktigt var fit for fight så hon fick lägga sig och somnade ovaggat. Det är så skönt nu när hon lärt sig att somna själv. Både på dagen och på kvällen. På dagarna räcker det oftast med att jag lägger henne i vagnen så somnar hon, och på kvällarna bäddar jag ner henne i hennes säng så somnar hon efter ungefär 10 minuter. Hon ligger först och pratar med sig själv, sjunger och låter, men sen blir det knäpptyst. Oftast låter det som att hon är mitt i en mening och sen tar det bara slut. Haha!

Jag ska tvinga mig själv att städa lite, som sagt. Men varje gång hon lägger sig på förmiddagen så blir jag automatiskt trött. Varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!