söndag 15 maj 2011

Sover inte jag sover ingen

Åhh vad jag tyckte det var spännande igår. Jag var så trött redan vid elva, halv tolv men kunde inte slita mig från tven och Eurovision Song Contest. Sveriges placering är inte fy skam den heller!

Nu har vi ätit fruksost och repat oss hyffsat från en natt från helvetet. Oline vaknade när vi gick och la oss, och det brukar hon göra ibland men somna om när hon får nappen eller lite mat. Igår hjälpte varken nappen eller mat, utan hon var vaken till ungefär halv tre och sov sen till sex. That's it! Kul? Nej. Om jag är trött? Ja. Det var bara tur att Emil var här så vi kunde turas om lite nu på morgonen så vi fick sova lite grann.

Vi tänkte att vi skulle gått ut en sväng idag, men då vädret inte lockar så blir det nog en inne-dag med massa pyssel istället.

Godmorgon, förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!