söndag 12 juni 2011

Ingen motivation

Har inte haft nån lust att blogga de senaste dagarna! Jag vet inte varför det blir så, men ibland så rinner motivationen ur mig och jag har inte lust till någonting.
Klassfesten i torsdags vart iallafall hyffsat lyckad, det kändes som om man precis börjar gymnasiet igen, haha. Roligt att träffa allihopa igen också. Syrrans student i fredags, och igår hjälpte jag henne att bli fin till balen. Kan lägga in ett kort senare under dagen.

Oline har börjat vinka och gör det ungefär hela tiden! Jag vinkar till henne och hon tillbaka, det är så gulligt. Sötunge! <3

Nä, vi hörs kanske senare.

1 kommentar:

  1. jo jag vet hur det är när blogglusten försvinner. Men den kommer nog tillbaka ska du se :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!