söndag 5 juni 2011

Något för mig själv

Vi har, som skrivet, spenderat dagen hos Marina med hundar och barn. Det var skönt att låta hundarna leka av sig, och det är skönt att ha trötta hundar på kvällen. Min prins somnade i bilen påväg hem, och har sovit sen dess. Ja, förutom när vi gick från bilen såklart!

Gröten är uppäten och nu väntas bara blöjbyte och pyjamas sen är det nattning för lilla snuttan. Hon är trött hon med, så jag hoppas att hon somnar utan problem. Igår var det lite tjafs innan hon somnade, men det blir ju alltid bra tillslut. Hon somnade vid halv nio, så lite egen-tid fick jag innan jag också däckade. Jag fick första säsongen av Glee av Emil för ett tag sedan, och nu är jag inne på 5e avsnittet. Åh, jag är fast. Så ett par avsnitt blir det även ikväll. Det är både skönt och roligt att ha något man gör "för sig själv" om kvällarna. Någonting som är bara för mig, liksom.

Nä, nu ska jag fortsätta göra ungen klar för kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!