onsdag 15 juni 2011

Onsdag

Idag ska Olines pappa tatuera sig, igen, så vi har tänkt skjutsa honom dit och sitta och kolla på! Jag ska förmodligen göra min lilla stjärna jag tänkt på ett tag, men det tar bara några minuter.

Oline somnade inte förrän halv elva igår, så vi får se ifall det blir nån bättring framöver. Jag funderar på vad jag kan göra så att hon somnar tidigare då hon är trött redan vid åtta. Hon sover på dagen så som hon alltid gjort, förmiddasvilan och sen en sväng under eftermiddagen. Ibland kan det bli nån halvtimme mitt på dagen också, men oftast är det förmiddag och eftermiddag som gäller. Det har liksom inte ändrats så mycket i dagsrutinerna utan hon har bara bestämt sig för att inte somna på kvällarna. Nätterna sover hon, oftast hela natten igenom, men det är just det där med att komma till ro.

Har ni något tips på hur jag kan göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!