tisdag 14 juni 2011

Smultron och bebisar

Nu är vi nyss hemkomna från fika och gos hos Olines gudfars syster, haha! Långt men inte komplicerat. Goda smultronmuffin och massa bebis-prat, då hon är gravid. Nåt annat mina dagar består av?

Oline ligger i sin säng nu och SKA sova, men som vanligt kommer hon inte till ro. Vad ska jag göra? Låta henne vara vaken till det att hon däckar av trötthet? Nej, det känns inte bra. Samtidigt vill jag heller inte få in rutinen att hon endast somnar om jag bär runt på henne. Åhh, det är en hel livshistoria det där.. Hur gör man, vad gör man och hur gör man det man ska göra.

Nu kom en kompis till mig precis hit så nu ska jag vara social med henne..
Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!