lördag 4 juni 2011

Utvilad

Oline har sovit hos sin mormor inatt och jag har fått sova hela natten, förutom de två gånger jag vaknade till. Jag kollade aldrig på klockan men jag kan slå mig i backen på att det var samma tider Oline brukar äta nattmål, och sen gå upp för dagen. La mig kvart över elva igår, och gick upp strax efter elva idag. Utvilad? Ja, TACK mamma/mormor.

Oline i vagnen efter en promenad i solen
Här hemma ska det städas lite innan jag promenerar till andra sidan staden och hämtar hem min älskade dotter igen. Det är skönt att ha det gjort innan hon kommer, för då vill jag ju umgås med henne. Det är strålande väder idag så vi blir nog ute en stund innan vi går hem.

Hörs vi senare så gör vi det, annars får ni ha en underbar dag! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!