måndag 11 juli 2011

Flygrädd eller allmänt nervig?

Jag var jättenervös inför flygresan till London. Har aldrig varit flygrädd förut, men nu efter att Oline har kommit så är jag rädd för lite allt möjligt. Jag har hört att det blir så när man får barn.. rädd för att någonting ska hända henne och rädd för att någonting ska hända så att jag inte kommer tillbaka.

Väl på planet gick det lite lättare, och när vi vart uppe i luften en timme kände jag mig helt lugn. Hemresan däremot var värre än värst. Då kände jag mig stensäker på att nåt skulle hända, och det var två jobbiga timmar som följde. Det satt en familj med en 4-5 månaders liten bebis bredvid oss. " Ska han verkligen behöva vara med om en flygplanskrasch?" var det enda jag kunde tänka på. Men se, det gick ju bra och nu är jag hemma med min älskade dotter. Jag är hel igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!