söndag 31 juli 2011

Skön sovmorgon

Igår efter jobbet gick jag hem (sjukt varmt!) och tog en snabbdusch medan moster Linnea fortfarande var här. Lagom till det att hon gick hem kom pappan hem och började med middagen.

Helt spontant bestämde jag mig för att följa med en kompis o hennes pojkvän ut. Åt, gjorde mig klar och traskade över till deras lägenhet. Vi bor nämligen väldigt nära varandra. Drack lite gott och pratade och hade en helt okej lördagkväll på stan. Blev väldigt tidigt, då jag vid halv tolv kände mig för trött för att stanna längre. Åkte hem, somnade och vaknade vid tio. Pigg och fräsch nu! Skönt! Pappan tog hand om morgonbestyret, så det var skönt att för en gångs skull slippa. Han jobbar ju alltid annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!