tisdag 23 augusti 2011

Enköping!

Oj, klockan är redan fem och det är snart dags för Oline att sova för natten. Hon har knappt sovit någonting idag och är redan riktigt trött, så vi får se hurr länge hon orkar vara vaken, men jag skulle tippa på att hon somnar runt halv sju.

Imorgon ska hela familjen upp tidigt och bege oss mot Enköping. Vi ska på visning av ett radhus vi hittat och gärna vill ha. Varför Enköping? Varför inte, känner vi. Det ligger mellan Uppsala och Stockholm och är en mysig stad med många parker och dagis mittemot huset. Kanon!

Det var det här jag skrev om förut, att vi pratat om en sak. I samma inlägg skrev jag om olika skolor och var jag ville plugga. Det finns sjuksköterskeutbildningar i både Uppsala och Sthlm, och båda börjar till vår. Så vi får se om jag kommer in, och var jag hamnar.


Nu ska jag hjälpa pappan i köket!

1 kommentar:

  1. härligt att ni också tittat hus! Enköping är fint och billigt! Vi vill bo kvar i sthlm och här kostar det ju en del att bo i hus tyvär... Men vi letar vidare, vi ska endå inte flytta förns om ett par år ca :) Just nu tittar vi mest på olika områden så vi vet till senare!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!