tisdag 9 augusti 2011

Kalas!

Vi har haft en jätte mysig dag idag. Vi började som vanligt, en långprommis med hunden, och lite plock. Sen gick vi till en kompis till mig som fyller år. Fikade, pratade och tittade på tre hundar som bekantade sig med varandra. Amadeus, sötnosen, vill ju leka som vanligt, men de andra två hundarna är så gamla så de orkade inte alls.

Oline ville inte somna idag, och blev jätte ledsen såfort jag gick ut ur sovrummet. Till slut så provade jag att sätta mig på vår säng som står bredvid hennes och då somnade hon på någon minut. Hon ville alltså bara se mig när hon skulle somna. Sötunge! Hon kanske har kommit in i en mamma/pappa-period nu. De sägs ju att den börjar vid 9 månader ungefär. Främmande saker och människor är "farliga" och det enda som duger är mamma och pappa. Men det är inte mig emot! Älsklingen..

Oline och Amadeus var trötta efter dagens kalasande! Amadeus la sig mitt i vägen och vägrade gå så han fick åka vagn de sista metrarna som var kvar.

1 kommentar:

  1. SKönt att du löste de fort :) Isolde har blivit tvärt om faktiskt, som liten bebis var hon blyg och trivdes inte i andras famnar men nu ska hon le och flirta mot exakt alla! :D (spec. när vi är i affären;))

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!