torsdag 15 september 2011

Kväll!


Ja, snart har den här dagen nått sitt slut. Dagarna går så fort!

Min dator valde att sluta fungera tidigare idag, så nu blir det endast inlägg från mobilen tills det är löst. Jag vet inte vad det kan vara för fel, den bara stängde av sig helt plötsligt och nu går det inte att sätta på den igen. Hoppas att det är nåt mindre allvarligt och att jag slipper köpa en ny. Det känns inte sådär jätte lockande när vi har en hel lägenhet som ska tapetseras.



Den här fina killen och jag var ute på en skön skogspromenad tidigare idag. Att vas i skogen och ha honom lös är ett perfekt sätt att träna inkallning på. Vi är inte riktigt på toppen ännu, men ungefär 8/10 gånger så kommer han springandes när jag ropar på honom. Det betor mycket på i vilken miljö vi befinner oss i också, såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!