tisdag 11 oktober 2011

Sov gott

Jag ligger redan i sängen och hör hur min älskade dotter ligger och andas i sängen bredvid.

Jag har tänkt på en sak. Förr när jag var yngre och inte hade barn och det värsta (men typ iallafall) som kunde hända var att någon tyckte jag hade en ful tröja eller sa något konstigt. Ha ha!

Nu när jag har en egen, underbar familj och en vacker dotter är den värsta farhågan och förolämpningen att någon skulle tycka att jag är en dålig mamma. Hållet ni inte med mig? Jag är så noga med att alltid göra det bästa för Oline och att alltid försöka vara en så kallad "super-mamma"! Det är stressigt ibland, men det är samtidigt viktigt för mig. Jag struntar fullständigt i om någon tycker att jag har fula kläder eller om någon tycker att jag är konstig. Nu handlar det inte bara om mig själv längre. Det handlar om min dotter!

(Bilden: Jag & Oline för många månader sedan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!