söndag 13 november 2011

Pappa ♥

En underbar söndagsmorgon med paket och ett fint kort till pappa från Oline. Detta är Emils första farsdag och det ska vi fira med en promenad efter vi gjort oss klara. Pappan ska jobba ikväll så vi skjutsar dit honom och passar samtidigt på att åka till Olines morfars grav. Min pappa, som jag saknar så otroligt mycket. Det slår mig ibland, att han aldrig kommer att få träffa Oline och mina framtida barn. Men jag är säker på att han är här hos oss ändå!  ♥

Grattis på farsdag alla fina pappor!


1 kommentar:

  1. åh, så mysigt att ni hinner med en hel del idag :) vi har haft en riktig familjehelg och det är underbart !

    tråkigt att din pappa aldrig fick träffa lilla Oline, självklart är han hos er i era hjärtan ändå :) massa kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!