söndag 6 november 2011

Ventoline

Jag har fått nån form av bloggtorka. Jag har tyckt det varken är kul att läsa bloggar eller blogga själv men jag hoppas att det går över. Det har nog mest berott på att jag mått så dåligt. Huvudvärk, illamående och trötthet. Fy!

Det har inte hänt någonting speciellt ihelgen. Förutom vår tripp till akuten, men det slutade bra och Oline har nu fått medicin, "Ventoline" heter den och är luftrörsvidgande så att hon ska kunna andas lättare. Förkylningen sitter i fortfarande så en hoppas vi också gå över snart. Medicinen fungerar bra iallafall för natten till idag sov hon HELA natten utan att vakna en enda gång. Jag kommer inte ens ihåg när/om det har hänt förut. En gång kanske. Hon vaknar oftast ett par gånger men brukar somna om rött snabbt men inatt sov hon alltså helt sammanhängande. Håll era tummar och tår för att det blir samma sak inatt.

Kram och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!