onsdag 8 februari 2012

Stora sängen

Åhh.. Idag är en sån dag jag helst av allt skulle vilja spendera i soffan. Jag är SÅ trött! Vi som alltid går på Kyrkis på onsdagar, blev hemma istället och sov lunchtuppisen tillsammans i stora sängen. Så skönt, men jag får ju dåligt samvete för att vi struntar i nåt Oline älskar bara för att jag är trött. Känner ni igen det där? Fy.

Vi har iallafall vart ute på en promenad och lite pulkaåkning precis. Bara för att samla lite kraft och få frisk luft i lungorna.

2 kommentarer:

  1. Åhhh! Lyllo dig! När är det beräknat att den lill* ska komma?=)Vill också bli gravid igen.. Men fick mf i v 14 för 2 månader sen :( Meeen vi tänker skaffa en till snart. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, både ja och nej. :) Det var ju inte planerat sist, fick en liten chock haha.. Men sa det till min karl här om dagen att om han vill ha barn nu i november så får han köra på - och det sa han inte nej till! :P Haha.. Meen får se hur d går.. Brukar ju vara så att när man vill bli gravid så blir man inte det å tvärtom! :P

    Kul med en liten till... Hur stor skillnad blir det mellan dina?

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!