lördag 12 maj 2012

VIP Tamponsforfree

För några dagar sedan kom månadens VIP-paket från Tampons for free! Denna gång samarbetar dom med Bic som är ett företag med många järn i elden. Rakhyvlar och tändare är bara några produkter. Till sommaren lanserar de en helt ny rakhyvel och ett raklödder framtagen för den moderna kvinnan.

Jag har redan provat dem, och både hyveln och raklöddret var kanon. Nu är mina ben lena och fina igen ! ;) öven fast det är lite svårt nu när magen är i vägen. Hi hi !

Är du inte medlem på Tamponsforfree.se så bli det - idag! Du får 8 stycken tamponger hemskickad till dig varje månad. Gratis!

3 kommentarer:

  1. Hur blir man vip? Jag vill åxå ha presenter juuu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du börjar med att blogga om Tamponsforfree.se och länkar och kanske får nån att gå med :) sen om du fortsätter så, så kan du också bli VIP och få presenter ;) hi hi. Förstår du vad jag skriver? Är så sjukt trött.. Kramar!!

      Radera
  2. Åh tampoons for free har jag ju hört förut... Synd att jag inte anmälde mig innan jag blev gravid för då hade jag ju haft ett lager med tamponger nu hihi :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!