fredag 25 januari 2013

Energi

Idag är jag sådär trött att jag knappt orkar stå på benen. Ludwig krånglar på nätterna och vaknar många gånger om. Upp tidigt och sen plugget många timmar på dagen, samtidigt som jag tar hand om lilla söta Ludde. Men vem sa att det skulle var enkelt? Det blir iallafall lite enklare när han börjar förskolan efter sommaren. Men idag, ja då är jag sådär trött och nästan full med sjukdomskänsla i hela kroppen.

Igår kväll myste jag och en kompis till det med pyssel och fruktsallad med kesella.

KRAM och fin fredag!



2 kommentarer:

  1. Idag har jag en sån dag då jag känner att en förkylning är nära. Tröttheten är stor. Halsen krånglar så där lite så man känner att antingen bryter det ut eller gör det över tills imorgon. Hoppas du blir piggare! Kram

    SvaraRadera
  2. Så gott det såg ut med fruktsallad, det äter vi alldeles för sällan! Krya på er!

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!