måndag 14 januari 2013

Sista veckan

Nu har min sista vecka som föräldraledig börjat. Lite ångest blandat med förväntan - där har ni mitt tillstånd just nu! Det ska bli otroligt roligt att börja denna utbildning men samtidigt försvinner den vardagen jag haft i nästan tre år. Jag ska ta vara på dessa dagar lite extra.. Mysa extra länge med Ludwig som just nu sover i min famn, ta extra tid på hemvägen från förskolan för att njuta av tiden tillsammans och kanske läsa kvällsboken en gång till. Jag kommer att plugga på distans, och vara hemma ganska mycket men ändå inte ha samma tid över. Det blir en helt ny vardag för oss. ❤

5 kommentarer:

  1. ÅÅh, jag förstår absolut din känsla. Visst känns de lite sorgligt på nåt sätt? Men man är ändå nyfiken, nervös och uppspelt över vad som ska hända i framtiden liksom.. Nu har ju du en väg som du ska gå redan, men det händer ju ändå en massa saker runt omkring liksom :)
    Hoppas det går bra för dig :)

    Ska Emil vara pappaledig nu istället?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju liksom det här jag vill och det kommer att gå bra! :-) Nej eftersom jag pluggar mest hemifrån så konmer även jag sköta Ludde :)

      Tack!

      Kramar

      Radera
  2. Fantastiskt! Allt är ju så litet och så fyllt av minnen och/eller längtan :D

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är dubbla känslor, men det kommer säkert att gå jättebra! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!