onsdag 16 oktober 2013

Tävling

Hur skönt skulle det inte vara att få blöjorna levererade direkt hem till dörren?
I samarbete med Blöjbudet ger jag just Dig chansen.
Du kan välja mellan en månads förbrukning av vanliga blöjor eller två veckor av byxblöjor + 12 bukar mat och dessert.


Reglerna är som följer:

Gilla Blöjbudet på Facebook och anmäl dig till deras nyhetsbrev - det gör du enklast på deras hemsida www.blojbudet.se

Dela bilden på din blogg/Instagram

Kommentera att du är med antingen här eller på Instagram

Länka till mig så att fler kan ta del av tävlingen

Tävlingen avslutas den 24 oktober kl 18








2 kommentarer:

  1. Åh! Jag är mer än gärna med :-)

    Jag gillar på FB - Elina Volanen och har även anmält mig till nyhetsbrevet. Du hittar mitt inlägg om tävlingen här: http://volanen.blogg.se/2013/october/haller-tummarna.html Tack för en kul tävling!

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar, det är alltid bra och roligt att få testa nya saker som kanske funkar mycket bättre! :)

    Gillar på facebook - Caroline Andersson
    Är anmäld till deras nyhetsbrev caroliinea(at)hotmail.com
    tipsat: http://fames.se/caroline/tavlingar/

    SvaraRadera

Lämna gärna en åsikt, en fråga eller en fin kommentar!